Constipația este frecvent întâlnită la copii. De fapt, constipația este una dintre cele mai frecvente zece afecțiuni pe care le vede un medic pediatru generalist.

Constipația sugarului începe adesea atunci când un bebeluș începe să mănânce alimente solide, deci este foarte important să vă asigurați că piureurile dvs. au în compoziție fibre și magneziu.

Am reunit primele noastre cinci rețete de piure pentru a face reduce disconfortul unor asemenea episoade de constipație.

1. Piure de broccoli – La fel ca majoritatea legumelor de culoare verde închis, broccoli este bogat în fibre. De fapt, broccoli este unul dintre cele mai bogate alimente în nutrienți de pe planetă. Încărcat cu vitamina C, vitamina K, acid folic, vitamine B, potasiu, fier și mangan, iată câteva din motivele pentru care această legumă este numită superaliment.

2. Cartof dulce și ghimbir – Una dintre preferatele noastre. Bogat în betacaroten, vitamine B și diverse minerale, cartoful dulce oferă acel gust dulce pe care îl iubește bebelușul Combinați acest lucru cu ghimbirul, despre care se spune că este un remediu natural preferat pentru constipație, în special în rândul practicienilor din medicina pe bază de plante, și ați câștigat!

3. Căpșuni și sfeclă roșie – Deși sfecla nu are un verde închis, cu frunze, are un conținut ridicat de fibre. Dacă aceste ingrediente sunt fierte la aburi în robotul Babycook, vitamina A și beta carotenul vor fi absorbite mai ușor de corpul bebelușului. Căpșunile sunt, de asemenea, încărcate cu vitamina C, mangan și diverși antioxidanți puternici.

4. Piure de broccoli și fasole – fasolea are un amestec excelent de fibre solubile și insolubile, ambele ajutând mâncarea să se miște prin intestin. Adaugă un strop de suc de lămâie și ai un adevărat favorit al familiei!

Constipatia la bebelus - retete

5. Piure de pere, mere și mentă – Merele au în jur de 3-4 grame de fibre. Nu uitați să păstrați cojile de mere, deoarece acolo este cea mai mare parte a fibrelor! Perele au mai multe ingrediente care ajută la constipație, cum ar fi fibrele, sorbitolul și fructoza.

De asemenea, merele și perele au un conținut ridicat de apă, care poate ușura digestia și preveni constipația. De exemplu, la mere este cel mai bine să lăsați pielea intactă.

Vă recomandăm și alte rețete delicioase utile în etapa de diversificare a alimentației bebelușului.

Te-ar mai putea interesa si …